Daissa me prendre lo tren....

Aqui una cançon prigonda coma lo trauc de Bozols -12 mèrda; que se titola : daissa me prendre lo tren a Bozols




Aqui una cançon fòrça intelectualla  que ditz a quicòm pròcha, dempuèi que me soi petar lo pè ; marche ambe una baston. Qualques còps me fume la pipa e qualques còps  me bevi un còp de Picard . Al repic ditz : plaser d'amor dura quinza segondas , mas gonocoxia dura tota la vida.
Tot aquò per dire que cal pas durmir los enfants....
La cançon occitana es venguda un mercat mesfi , atencion pichòt .



Totes dreches servats , clavelats e plombats.... 
Coma lo wagon de Lenine....

E de fotos polidas dels trauc de Bozol,  que ia un pressing , a l'broa que se sona lo "pressing del trauc"....

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Encara una nuèch

l'escorsa